ENJOY THE LITTLE THINGS

Jpeg

                                                

Pernuta asta mi-a aparut in fata ochilor cand cautam altceva. Probabil subconstient aveam nevoie de un mesaj care sa ma ajute sa trec peste vremurile in care toate lucrurile sunt mici sau in portie mica. Cand am cumparat-o nu aveam pat. Dormeam pe o saltea gonflabila pentru camping, dar eram fericita ca stau singura in apartamentul meu, si am intimitatea mea. Din fericirea generata de multumirea pentru putinul pe care il aveam a aparut si niscaiva mobila – un pat, o comoda si un birou de lucru. Nu , nu gratuit, dar la pret bun si exact ce mi-am dorit – un pat din lemn adevarat,  nu din placaje cum se fabrica acum. Si noapte dupa noapte adormeam fericita cu ochii la pernuta si la mesajul ei gandindu-ma ca atunci cand te multumesti cu putin vine mai mult.

Nu stiu cum functioneaza chestia asta si daca se aplica in toate domeniile din viata pentru ca cineva (cu simtul umorului, categoric)  mi-a trimis intai o putza fricoasa,  apoi o putza mica si nu stiu ce sa fac: sa ma multumesc in ideea ca vine si aia mare mai tarziu sau sa-mi bag picioarele?!

Lasă un răspuns

