FEMEILE, BRBATII SI CONFIRMARILE VALORII …

Astazi mi-am propus sa am o zi calma, linistita, armonioasa, spre deosebire de ziua precedenta care mi s- a parut usor haotica.

Am reusit pana la urma. In toata linistea , insa, persista un singur tablou: scena tutei consacrate transformata peste noapte in filozof intelept care imprastie intelepciune imprejur. Imi pare usor rau ca folosesc termeni atat de duri la adresa semenilor mei insa rautatile mele sunt rar gratuite si mult diminuate fata de cum ar fi echitabil la plata. De cele mai multe ori le tin in frau.

De data aceasta a fost de parca am deschis usa si am reusit sa vad mai mult. Chirita in fundul gol.

Ce ma deranjeaza? Pe cine sunt suparata? Eu nu sunt neaparat suparata cand scriu. De cele mai multe ori observ si cand ajung la concluzie, scriu.

Mi se pare fascinant cum una, o fata, ca nu o pot numi femeie chiar daca a facut cunostinta cu domnul caltabos, care e ok doar pana deschide gura , care nu are cultura generala si nici vocabular vine intr-o zi si iti da sfaturi intelepte. Am stat si m-am gandit : mai, cand sa se fi transformat fata asta asa peste noapte? Si mi s-a aprins un beculet. Fata este intr-o relatie de ceva vreme.

Sunt fete total sterse, acre, mereu nemultumite care dintr-o data umbla cu o incredere apasata prin fiecare pas pe care il fac pe Terra. Nu-i nimic gresit in asta . Mi se pare ciudata discrepanta, felul in care partenerii lor le dau increderea, fie ei si pelucratori prin aschiere, nu are importanta, felul in care umbla cu nasul pe sus pentru ca le-a bagat un barbat in seama. Aceasta este validarea lor: sunt destul de bune pentru Gicu? Asta inseamna ca ele de fapt sunt extraordinare. Nici increderea in sine nu ar fi o problema daca n-ar fi insotita de un iz de aroganta. Vezi tu, aroganta este mirosul ala de transpiratie care razbate de dupa parfumul pe care l-ai dat pe tricou. Indiferent cum incerci sa pari, in momentul in care te tii de bratul lui plina de aroganta tocmai ti-ai facut micsorare … de ce vrei tu… creier.

In mintea lor , al fetelor astora, sa fii singur este de neconceput. De asta probabil si tinuta garbovita si mersul sters de dinainte. Era vocea rusinii din creierul lor.

Acum insa, ele se pot uita de sus la toate tutele alea care nu sunt in stare sa pastreze un barbat langa ele :)) HA! HA!

Insa ele, fara vreun accesoriu, sunt nimeni. Si acesta este un lucru extraodrinar de bun pentru ca si baietii aia care se lipesc de ele au si ei nevoie de confirmarea valorii lor si daca femeia e disperata si geloasa e clar ca valoarea lor tocmai a explodat la bursa.

Ma surprind de multe ori zambind si multumind cerului ca nu am aceleasi valori, ca nu imi doresc ce isi doresc ele ca sa nu existe pericolul unei concurente turbate careia nu stiu daca i-as putea face fata.

Intrebarea test este: ce sunt eu singur/ singura? Daca gasesti raspuns diferit de NIMIC esti pe drumul cel bun.

2 responses to this post.

  1. Posted by Mirela on 18 August 2013 at 11:51 PM

    Din pacate mi am petrecut o mare parte din viata fugind de asa zisa singuratate, cautand compania si asa zisa „protectie” a unui partener. Insa, dupa multi ani am realizat cu tristete ca singuratatea in doi e mult mai greu de suportat iar in ceea ce priveste protectia, mai mereu am fost eu aceea care am oferit-o partenerului si nu invers, prin atentia si grija fata de celalalt, prin suportul moral si chiar material.
    Sigur, mi a trebuit mult timp sa realizez ca de fapt legaturile adevarate, curate si bazate pe sentimente reale, fara manipulari ieftine, nu sunt multe, iar toate celelalte legaturi nu fac altceva decat sa sa accentueze sentimentul de singuratate, sa creeze o stare de nesiguranta si tristete.

    Apreciază

    Răspunde

    • Mirela, sa stii ca, in general, noi oferim celorlalti fix ce avem noi nevoie de la ei. Daca sunt trista spun glume in incercarea de a inveseli mediul din jurul meu. Daca am nevoie de sprijin o sa par tare , puternica… poate poate se molipseste . De cele mai multe ori nu 🙂 La inceput mi s-a parut trist si mie dar m-am obisnuit cu ideea. Prefer o viata de calitate decat o lista cu bife.

      Apreciază

      Răspunde

Lasă un răspuns

