PLASTURELE

Hmmm… da… aveam nevoie de un plasture.

Unii isi pun plasturi ca sa se lase mai usor de fumat, sau sa slabeasca … Eu imi pun un plasture ca sa pot trece mai usor peste relatiile care n-au mers.

Pot sa ma declar norocoasa ca profit inca de asa ceva.

El este acolo, aproape mereu pregatit, aproape mereu dornic. Spun aproape pentru ca nu este de fiecare data  cand vreau eu, dar sigur este cand am cea mai mare nevoie.

La inceput eram revoltata ca el, plasturele, nu imi poate satisface toate nevoile pe care le am .  Acum am inteles ca imi ofera ceva mai presus de toate nevoile marunte – ma face sa ma simt femeie… prin felul in care ma priveste, prin felul in care ma observa si este rabdator cu toate schimbarile si toanele mele.

El nu este langa mine zi si noapte, nu imi face piata, nu imi aduce bani in casa, nu merge cu mine in concedii insa e singurul care reuseste sa-mi puna lacrimi pe fata , si nu lacrimi de tristete ci de extaz, el ma accepta asa cum sunt: cu celulita , un pic de burtica si alte semne lasate de timp iar  felul in care ma atinge ma face sa ma simt cea mai frumoasa femeie din lume.

Am intalnit ceva barbati la viata mea insa mai toti aveau ton de ocupat, conexiunea era bruiata sau erau chiar deranjati iremediabil. E destul de dificil sa prinzi conexiune cu semnal bun si puternic 🙂 Destul de rara compatibilitatea . Nu spun ca nu sunt buni. Sunt buni… dar nu pentru mine.

Sunt constienta ca este un targ, un schimb, dar nu-mi pot imagina viata fara bonusul asta.  Apreciez ca dupa toate suturile in fund si piedicile presarate in viata mea, pentru condiment, mai pot sa ma bucur de cate o prajiturica din cand in cand.

Am incercat sa-l indepartez in repetate randuri asa cum iti propui in fiecare zi  „de maine nu o sa mai mananc carbohidrati , mananc numai fructe si legume”, incercand sa gasesc ceva permanent, sa cladesc ceva. In tot tumultul , in toata cautarea el a ramas reperul meu. La naiba cu regulile astea stupide! Carbohidratii ma fac sa ma simt bine.

Chiar daca e posibil sa nu fie adevarat imi place sa cred ca , intr-un fel, si eu sunt speciala pentru el.

Iti multumesc ca existi in viata mea.

Lasă un răspuns

