MAINE ESTE LUNI

Da! Maine este luni.

Pentru unii constientizarea acestui lucru aduce durere, durere psihica pana la durere fizica.

Ce reprezinta pentru voi ziua de luni? Este o zi in care ati vrea sa stati in pat, sa nu iesiti din casa? Ce ati vrea sa faceti lunea si nu puteti face?

Am spus cuiva o data ca eu ma bucur de fiecare zi la fel: vinerea nu reprezinta un motiv de bucurie mai mare decat lunea. Eu ma bucur luni pentru ca merg la serviciu si ma intalnesc cu oameni care imi plac si muncesc, ma enevez mult dar si glumesc mult ca sa nu incline balanta prea mult numai intr-o parte. Vineri, Sambata si Duminica ma bucur pentru ca petrec mai mult timp cu baietelul meu si imi permit sa lenevesc, lux pe care nu mi-l permit in timpul saptamanii.

Totul tine de felul in care privesti lucrurile … si apoi mai este o vorba mostenita de la intelepti „nemultumitului i se ia darul”.

Fiecare zi este un dar insa , din pacate, noi apreciem darurile abia dupa ce ne-au fost luate. Viata este un dar pe care ajungem sa-l apreciem si sa-l vrem cand suntem pe moarte. La fel si sanatatea, o apreciem cand suntem bolnavi.

Oare ne-am schimba optica daca am stii ca dorintele noastre intr-o zi devin realitate, daca am stii ca fiind nemultumiti  ziua de maine e posibil sa nu mai existe pentru noi?

Indiferent in ce rascruce a vietii va aflati incercati sa petreceti un timp cu voi insiva si sa va raspundeti sincer la intrebarile Ce m-a facut sa ajung aici? Ce am neglijat? Pentru ce nu am fost recunoscator? Pentru ca fiecare impas este determinat de o lipsa a recunostintei la un moment dat in viata noastra. Altfel, noi oamenii, nu prea invatam lectiile decat fortati de imprejurari.

Daca sunt bolnav inseamna ca am petrecut multa vreme in care nu mi-a pasat de corpul meu, nu i-am oferit hrana pe care o merita, nu am fost atent la semnalele pe care mi le dadea cand nu mai putea.

Daca sunt falit inseamna ca la un moment dat in viata mea am avut bani si i-am aruncat fara sens , in stanga si in dreapta, nu i-am apreciat si am crezut ca mi se cuvin oricum.

Daca sunt singur, parasit de prieteni inseamna ca n-am stiut sa-i apreciez cand erau langa mine si ei s-au indepartat ca sa invat diferenta.

Totul in viata se manifesta ca un efect al alegerilor noastre.

Si da! Maine este luni. Este o zi perfecta, o noua sansa de a-mi crea viata asa cum imi doresc.

Daca ai un vis, o dorinta ce arde inauntrul tau de simti ca trebuie sa o urmezi maine este o zi perfecta pentru asta. Cine stie?!

Cate sanse ai de gand sa irosesti ? Cata nemultumire vrei sa strangi in tine? Nu este povara nemultumirilor destul de grea sau vrei sa nu te mai poti misca de pe loc?

Luni este simbolul noilor inceputuri. 🙂 Fiul meu s-a nascut intr-o zi de luni.

Vrei sa faci un salt si ti-e teama? Luni este o zi perfecta pentru un salt. Nici o prapastie nu poate fi trecuta cu pasi mici. Iei aer in piept, te umpli de incredere si sari.

Eu iubesc ziua de luni. Tu?

Lasă un răspuns

