MI-E DOR DE… MINE

Da! Mi-e dor de mine.

Am realizat ca ma caut in toata materia vie, incerc sa ma identific sa-mi gasesc scopul.

Uneori am impresia ca mi-am gasit rostul in existenta asta, alteori sunt sigura si ma simt fericita, de multe ori imi dau seama ca orbecai, ca ma invart oarecum in cerc.

Imi extind cercul cate un pic dar pastrez miscarea perfect circulara. Orbitez, cum s-ar spune. Nu e nimic eronat in a orbita. Si planetele orbiteaza in jurul unui reper, in jurul unui nucleu, al unui punct.

Partea cu adevarat debusolanta este ca de multe ori imi pierd si reperul, apoi il intrezaresc si incerc sa ma concentrez pe el, ca si cum as inota intr-o mare agitata, am obosit dupa kilometri intregi si ma mai scufund, apoi ma lupt sa imi mentin gura si nasul la suprafata ca sa pot respira si in acelasi timp mintea mea se lupta sa continue.

Nu stiu exact in ce punct al existentei m-am pierdut. Nici macar nu am fost constienta de faptul ca m-am pierdut decat cand am ajuns departe, mult mai departe…

Am dus si duc inca o lupta , de ani de zile, si ma simt epuizata. Ma simt epuizata de atata minciuna, de ura, de nedreptate si de atat de putina iubire.

Mi-e dor de mine, mi-e dor de iubire si de compasiune, mi-e dor de pace, mie dor de armonie… mi-e dor de casa.

One response to this post.

  1. stiu perfect ce simti. 🙂
    mai cauta, ca raspunsul e asa de aproape… stii doar ca e in tine 😉

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

